RETOURNEREN

Bedenktermijn (herroepingsrecht)
Bevalt het artikel wat je hebt gekocht toch niet helemaal of is het niet wat je had verwacht?
Je kunt een artikel zonder problemen retourneren binnen ons bedenktermijn van 30 dagen na aankoop.

Wil je een winkel aankoop retourneren dan is het belangrijk dat je de kassabon (origineel of kopie) meeneemt naar de winkel.

*Wettelijk gezien heb je 14 dagen de tijd om je retourzending/ontbinding bij ons aan te melden (ontbindingstermijn). Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om je pakket retour te sturen. Bij ons is het echter niet nodig om je retour aan te melden en heb je 30 dagen de tijd, vanaf het moment van levering, om je bestelling retour te sturen.

Voorwaarden en uitzonderingen
Je kunt een artikel gebruiken en proberen zoals dit ook in de winkel mogelijk is. Het is natuurlijk geen probleem om kleding te passen of een stof te voelen. Er zijn wel een paar voorwaarden en uitzonderingen voor retourneren:

• Aan het artikel wat je wilt retourneren moeten de kaartjes nog hangen. Als de kaartjes het passen belemmeren mogen deze wel verwijderd worden.
• Het artikel wat je retourneert is compleet, niet gebruikt, niet gedragen en niet beschadigd.
• Verpak het artikel wat je wilt retourneren, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Als er bij ontvangst van een artikel blijkt dat het niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden dan zullen wij het de retour weigeren.

OVERIGE RETOURVRAGEN

Heb je in de winkel iets gekocht dan kun je met de aankoopbon en het artikel terug naar de vestiging en je klacht melden bij de balie. Hier zal je klacht in behandeling worden genomen.

Ruilen
Als je iets retour brengt in één van onze vestiging dan is het mogelijk om een artikel te ruilen als de vestiging het gewenste artikel op voorraad heeft.